۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

دکترِ پر افتخارِ شهرِ ما

افتخار می کنم به اینکه دکتر امین زاده فرزند همان کویری است که من نیز از آنجایم و باعث افتخار و مباهات من و همشهریانم است که شخصه وطن پرستی مانند دکتر امین زاده همشهری آنهاست .
دکتر امین زاده فرزند شایسته انقلاب که تمام تلاش خودش را برای پیش برد اهداف انقلاب به کار برد شایسته این بی مهری حکومتیان نبود !!
حکومتیان به همان دلیلی که دیگر دوستان وی را محکوم کرده بودند او را نیز محکوم کردند
تنها به جرم وطن پرست بودن و انتخاب راه حق مجرم شناخته شدند به همان دلیلی که خمینی کبیر در زمان شاه مجرم شناخته شد و از وطن تبعید گردید .
آنها راه حق را انتخاب کرده و زیر بار هیچ ظلمی نرفتند
این حکم به جای تقدیر و تشکر از او و دیگر دوستانش به دلیل سابقه درخشان آنها در مبارزه با ظلم و ستم بود دکتر از مبارزان با رژیم ستم شاهی بود او حتی در تسخیر لانه جاسوس نقش بسیار عمده ای داشت – سالها در جبهه های جنگ برای حفظ استقلال میهن جنگید و این بود جواب تمام تلاشهای او در مسیر حق طلبی که از طرف حکومتیان به او داده شد !!
دکتر فردی پاک و ساده بود که تنها هدف او رسیدگی به مشکلات مردم بود کسانی که او را از نزدیک می شناسند به مردمی بود و برای مردم بودن او صحه می گذارند
و اما چرا !!!!
این بود جواب این همه خوبی امین زاده برای انقلاب !!!
این را چه کسی باید جواب بدهد ؟!
در پایان از تمام مسئولین تشکر کامل را برای این قدردانی قشنگ و در خور تحسین که از دکتر و سایر دوستانش انجام دادند باید انجام دادد!!
به امید روزی که این فرزندان انقلاب و میهن بتوانند در جایگاه اصلی خودشان به مردم خدمت کننند می خواهم به دکتر عزیز عرض کنم برای من افتخار بسیار بزرگی است که هم وطن و هم شهری ای شریف، همچون تو دارم


سید حسین احمدنژاد
28/12/1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر