۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

روزت مبارک مادرم

دلم گرفته........

دلم خیلی برات تنگ شده بابا جونم.

کاش کنارم بودی...کاش میشد حست کنم...کاش میشد لمست کنم.

کاش میشد تو رو در اغوش بگیرم و وجودم از محبت های تو سرشار بشه

و اروم اروم بشم.

کاش بودی تا امشب قشنگ ترین گلها رو با دستای خودم تقدیمت می کردم.

و تو با دستای مهربونت اونا رو از من می گرفتی.

اما افسوس...

افسوس که اون گلها رو باید روی سنگ قبرت بزارم و برم

دلم تنگم فقط گریه می خواد........
کاش بودی تا بهت می گفتم پدر روزت مبارک

**************************
*
بابا جون تو افتخار من بودی
همیشه بهت افتخار میکردم
با دیدنت پر می شدم از غرور
کاش بودی در کنارم
کاش بودی تا این روزای سخت در با بودن تو اسون می شد
کاش بودی تا اون جمله همیشگی تو بهم می گفتی
همیشه بهم می گفتی حسین : خواستن توانست است پسرم
دوستت دارم بابا جون
ولی نمی تونم بفهمم چرا خدا تو رو از ما گرفت چرا !!!!!!!!
چه طور راضی شدی و ما رو تنها گذاشتی ؟!!!
چه طور!!!!!
باباجون باید فردا رو به مامان تبریک بگم به خاطر این سالها که غیر مادری برای ما پدر هم کرد


روزت مبارک مادرم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر